Technisch inkoopplatform

Technisch inkoopplatform


Ons inkoopplatform werd destijds opgericht vanuit feedback van onze klanten en de steeds groeiende vraag om ook de technische aspecten op te volgen. Zo bieden we onze klanten een dienstverlening van A tot Z!

Waarom?

  • Klanten weten niet wat de verplichtingen zijn en met welke periodiciteit ze hebben
  • Gecon haalt eventuele opmerkingen naar boven en biedt ook de oplossing
  • Kmo bedrijven betalen door kleine afnames elders meer dan de “volle pot”
  • Keuringen en onderhouden worden niet correct opgevolgd
  • Keuringsverslagen en onderhoudsverslagen geraken verloren

Daarom!

  • Gecon inventariseert, coördineert en digitaliseert alle keuringen, onderhouden en de bijhorende verslagen in het persoonlijk Cloud dossier van de klant
  • Onze grote afnames van goederen en diensten resulteren in een scherpe prijsstelling. Deze kortingen rekenen wij door naar onze klanten. Die genieten zo van de schaalvoordelen in het abonnementssysteem
  • Periodiciteit van keuringen en onderhouden worden door Gecon correct opgevolgd en ingepland
  • Aanzienlijk minder tijdsbesteding nodig om alles op te volgen en in te plannen
  • Sterke prijsvoordelen door de groepsaankopen
  • Een gerust gevoel in geval van een arbeidsinspectie, arbeidsongeval of controle van de brandverzekering


{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x